رسائی کے لنکس

عامر خان اور کرن راوٴ کے یہاں بیٹے کی پیدائش


عامر خان اور کرن راوٴ کے یہاں بیٹے کی پیدائش

عامر خان اور کرن راوٴ کے یہاں بیٹے کی پیدائش

بالی ووڈ سپر اسٹار عامر خان اور کرن راوٴ کے یہاں ’ننھا منا مہمان‘ آگیا ہے۔ وہ دونوں ایک بچے کے ماں باپ بن گئے ہیں ۔ بھارت کے تمام ذرائع ابلاغ نے اس حوالے سے عامر اور کرن کے بیان کو نمایاں انداز میں جگہ دی ہے ۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ ”ہم بیٹے کو پاکر بہت خوش ہیں ۔ اس بچے کی پیدائش ہمارے لئے بہت معنی رکھتی ہے۔ ایک اس اعتبار سے کہ اس خوشی کا ہمیں بہت انتظار کرنا پڑا اور دوسرا اس لحاظ سے کہ بہت مشکلوں کے بعد ہمیں یہ راحت ملی ہے۔ دراصل طبی پیچیدگیوں کے سبب نارمل طریقے سے ہمارے یہاں اولاد نہیں ہوسکتی تھی اس لئے ہمیں ”آئی وی ایف۔ سروگیسی “طریقہ اختیار کرنا پڑا۔ ہمیں خوشی ہے کہ سب کچھ اچھی طرح سے ہوگیا“

بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ ” ہم اس دنیا کے خالق کی عظمت کے شکرگزار ہیں، ساتھ ہی سائنسی ایجادات کے کمالات اور اپنے دوستوں و رشتے داروں کے بھی شکر گزار ہیں جنہوں نے ہمیں اپنی دعاوٴں میں ہر پل یاد رکھا“

یہ عامر خان کی دوسری جبکہ کرن راوٴ کی پہلی شادی ہے۔ عامر کی پہلی بیوی کا نام رینہ دت تھا جن سے عامر خان کے دو بچے یعنی ایک بیٹا اور ایک بیٹی ہیں۔ دونوں نے 15سال تک ایک ساتھ رہنے کے باوجود علیحدگی اختیار کرلی۔

عامر اور کرن کی ملاقات سن 2001ء میں فلم ”لگان “کے سیٹ پر ہوئی تھی ۔ کرن راوٴ اس فلم کی اسسٹنٹ ڈائریکٹرتھیں ۔ تین سال بعد دونوں نے شادی کرلی ۔ کرن راوٴ اس سے پہلے 2009ء بھی ماں بننے والی تھیں لیکن طبی پیچیدگی کے سبب ان کا یہ خواب پائے تکمیل کو نہ پہنچ سکا۔

عامر کے پہلے بیٹے کا نام جنید جبکہ لڑکی کا نام ارا ہے۔ عامر نے رینہ کو سنہ 2002ء میں طلاق دی تھی جبکہ کرن سے انہوں نے 2005ء میں شادی کی تھی۔

XS
SM
MD
LG