رسائی کے لنکس

Rana M. Imran - CJ Urdu VOA

Rana M. Imran - CJ Urdu VOA

​پاکستان کے سب سے بڑے صوبے ، پنجاب کے شہر دیپالپور( اوکاڑہ) میں محلہ ڈھکی کے مقام پر ایک نابینا خاندان اندھیروں میں زندگی بسر کر رہا ہے۔ لیکن، معزوری کے باوجود، نابینا خاندان خیرات اور صدقات کا طلب گار نہیں، بلکے خود اپنے زور بازو پر روزگار کمانا جانتا ہے۔

​اِس نابینا خاندان کا سربراہ، عبدلرحمان مالش اور مساج کرتا ہے اور اس کا نابینا بھائی عبدالمنان چائے کے ہوٹل پر ملازم ہے۔بڑی ماں نظیراں بی بی کو الله پاک نے اولاد کی نعمت سے نوازا ۔بڑے بیٹے عبدالخالق کے علاوہ تین بچے آنکھوں کی دولت سے محروم ہیں۔شکیلہ بی بی ،عبدالرحمن اور عبدالمنان نابینا ہیں اور حیرانگی کی بات یہ ہے کہ یہ بچے بچپن سےنابینا نہ تھے، لیکن وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ آنکھوں سے محروم ہوتے گئے۔

نابینا بھائیوں نے آنکھوں کی معزوری کا سہارا لے کر بھکاریوں کا روپ اختیار نہیں کیا، بلکہ اپنی جمع پونجی سے قسطوں پر جنریٹر خریدا اور پورے محلے کو بجلی کا کنکشن دے کر نہ صرف خود روزگار کمایا، بلکہ محلہ کو لوڈشیڈنگ جیسی لعنت سے بچا لیا۔اہل محلہ اس نابینا خاندان کا مشکور ہے اور ان کی آنکھوں کے علاج کے لیےدعا گو ہے۔

اوکاڑہ کا نابینا خاندان

اوکاڑہ کا نابینا خاندان

’وائس آ ف امریکہ‘ کے ساتھ انٹرویو میں نابینا خاندان کے سربراہ عبدلرحمان نے کہا کے بچپن میں بس اور ٹرین میں پکوڑے وغیرہ بیچا کرتا تھا، پھر میں نے گھر کے ساتھ ایک چھوٹی سی دکان میں مالش اور مساج کا کام شرو ع کیا ۔میرا چھوٹا بھائی عبد المنان چائے کے ہوٹل پر ملازم ہے، اور وہ بھی آنکھوں سے محروم ہے۔

اُن کے الفاظ میں: ’میری بڑی بہن بھی آنکھوں سے محتاج ہے۔ لیکن پھر بھی، گھر میں جھاڑو پوچا لگاتی ہے، جبکے میری والدہ اسی سال کی بوڑھی خاتون ہے ۔میری شادی بھی ایک نابینا لڑکی سے ہوئی۔اب گھر میں یہ حالات ہیں کہ ہانڈی روٹی پکانے والا کوئی نہیں۔ہم بازار سے کھانا منگوا کر کھاتے ہیں ‘۔

عبدلرحمان کے چھوٹے بھائی عبدالمنان نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہا: ’ہمیں لوگ خیرات صدقات دینے کی کوشش کرتے ہیں ۔ لیکن، ہمیں یہ اچھا نہیں لگتا، کیوں کہ ہم خود روزگار کمانا جانتے ہیں۔ بس ہماری یہ خواہش ہے کہ کسی طرح ہماری بینائی واپس آ جائے۔


عبدالرحمان اور عبدالمنان کی بڑی بہن شکیلہ نےکہا کہ اُن کی شادی نہ ہونے کی وجہ اُن کی آنکھوں کی مہتاجی ہے۔ اُنھوں نے کہا کہ اُن کا کھانا پکانے کو دل کرتا ہے۔ لیکن، وہ ایسا نہیں کر سکتیں۔ اُنھیں اپنے دونوں بھائیوں پر فخر ہے کہ وہ آنکھوں کی محتاجی کے باوجود گھر کا خرچ چلا رہے ہیں۔

تبصرے دکھائیں

XS
SM
MD
LG