رسائی کے لنکس

ذاتی وجوہ کی بنا پر میانداد کا کوچ بننے سے انکار


جاوید میانداد 2004 میں بھی پاکستانی ٹیم کی کوچنگ کرچکے ہیں

جاوید میانداد 2004 میں بھی پاکستانی ٹیم کی کوچنگ کرچکے ہیں

پاکستان کرکٹ ٹیم کے منیجر انتخاب عالم نے تصدیق کی ہے کہ سابق کپتان جاوید میاں داد نے ذاتی وجوہات کی بنا پر قومی ٹیم کا بیٹنگ کوچ بننے کی پیشکش مسترد کردی ہے۔

دورہ ویسٹ انڈیز کے لیے قومی ٹیم کے تربیتی کیمپ کے آغاز پر منگل کو لاہور میں صحافیوں سے باتیں کرتے ہوئے اُنھوں نے کہا کہ کرکٹ ٹیم کی بیٹنگ اور فیلڈنگ میں کارکردگی کو بہتر کرنے کے لیے پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین اعجاز بٹ اور کپتان شاہد آفریدی نے میانداد کو کوچ بننے کے لیے رابطہ کیا تھا۔

”پاکستانی ٹیم کو یقیناً ایک بیٹنگ کوچ کی ضرور ت ہے اوربورڈ نے اس سلسلے میں میانداد سے رجوع کیا لیکن بدقسمتی سے اُنھوں نے ذاتی وجوہ کی بنا پر انکار کردیا۔لیکن مجھے یقین ہے کو وہ مستقبل قریب میں ضرور آئیں گے اور کھلاڑیوں کی مدد کریں گے۔“

پاکستان کی ٹیم جمعرات کی صُبح ویسٹ انڈیز کے دورے پر روانہ ہوگی جہاں وہ ایک ٹونٹی ٹونٹی میچ، پانچ ایک روزہ بین الاقوامی اور دو ٹیسٹ میچ کھیلے گی۔

انتخاب عالم

انتخاب عالم

20 سالہ کرکٹ کیرئیر کے دوران جاوید میاں داد نے باون اعشاریہ ستاون (52.57) کی ریکارڈاوسط سے ٹیسٹ میچوں میں آٹھ ہزار آٹھ سو بتیس رنز بنائے ہیں۔ان دنوں وہ پاکستان کرکٹ بورڈ میں ایک ڈائریکٹر کے عہدے پر فائز ہیں ۔ میانداد نے خود بھی قومی ٹیم کا کوچ بننے کی خواہش ظاہر کی تھی لیکن اُن کا کہنا تھا کہ وہ بیرون ملک دوروں پر نہیں جاپائیں گے۔

تاہم انتخاب عالم کا کہنا تھا کہ اس کے باوجود وہ قومی ٹیم کی دورہ ویسٹ انڈیز کے لیے تیاری سے خوش ہیں۔ ”عالمی کپ کے دوران ٹیم نے مثالی نظم وضبط کا مظاہرہ کیااور کھلاڑیوں کی جسمانی صحت سے بھی میں مطمئن ہوں کیونکہ ٹورنامنٹ کے دوران دیگر ٹیموں کی طرح ہماری ٹیم کو فٹنس کے مسائل کا سامنا نہیں تھا۔“

انھوں نے کہا کہ بھارت سے سیمی فائنل میں شکست کو بھلا کر پاکستانی ٹیم اب مستقبل کی کارکردگی پر توجہ دے رہی ہے۔ ”سیمی فائنل میں شکست نے ٹیم کو انتہائی مایوسی سے دوچار کیا اوربعد میں ڈریسنگ روم میں کھلاڑی اس پر روئے بھی۔ لیکن اب وہ اسے بھول کر آگے بڑھ چکے ہیں جواُن کے لیے نہایت ضرروی تھا۔ “

انتخاب عالم نے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ دورہ ویسٹ انڈیز کے لیے ٹیم میں جن نئے کھلاڑیوں کوشامل کیا گیا ہے وہ اس موقع کا فائدہ اٹھاتے ہوئے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کریں گے۔

XS
SM
MD
LG