پير, اپریل 21, 2014 مقامی وقت: 08:52

جمعرات: آواز دوست 
 

اس پروگرام میں سننے والوں کی بھیجی ہوئی سچی کہانیاں پیش کی جاتی ہیں اور اس پروگرام کے توسط سے ان کو درپیش مشکلات دور کرنے کی کوشش کی جاتی ہے۔

 
پیش کش: شہناز عزیز


14:16 - 15:11 اپریل 17, 2014

آواز دوست - میری کہانی

سامعین سترہ  اپریل کو پروگرام ’میری کہانی  ‘ میں  آپ نے نتی پورہ، سری نگر کشمیر سے  محمد یوسف پرے کی ، اور شاہدرہ لاہور  سے حکیم محمد لطیف صاحبان  کی کہانیاں سنیں ۔   ہم نے یہ پروگرام فیس بک پر  ، اور اردو سروس کے ویب سائیٹ پر ،پوسٹ کر دیا ہے ، سننے کے لئے نیچے دئیے ہوئے لنک پر کلک کیجئیے ۔
 


07:40 - 08:34 اپریل 11, 2014

آواز دوست - میری کہانی

سامعین، 10 اپریل کو میری کہانی میں دادو کی تحصیل خیرپور ناتھن کے ایک نوجوان داد حسین کی کہانی پیش کی گئی، جس پر کارو کاری کا الزام لگایا گیا اور وہ اور ان کا خاندان اب در بدر ہیں، اس خاندان نے اسلام آباد پریس کلب کے سامنے خود سوزی کی بھی کوشش کی، جسٹس ناصر اسلم زاہدکو ہم نے کہانی سننے کی دعوت دی تھی۔
 
وہ  آئے  ، انہوں نے  داد حسین سے سوالات بھی کئے اور اب انہوں نے داد حسین کو کراچی بلایا ہے ، اور وعدہ کیا ہے کہ اگر ان کی کہانی حقائق پر مبنی ہے تو انہیں  انصاف  دلانے  کی پوری کوشش کی جائے گی ۔۔
 
آپ بھی کال کرکے، یا فیس بک پر سوال بھیج کر، پاکستان میں رات دس بجے اور بھارت میں رات ساڑھے دس بجے ۔۔۔ ہمارے لائیو شو میں شرکت بھی کر سکتے ہیں ۔۔۔
 
نمبر ہے 89۔777۔0800، اگر آپ فیس بک پر ان کے لئےکوئی سوال بھیجیں گے تو ہم اسے پروگرام میں آپ کے نام سے نشر کر دیں گے
 


14:26 - 15:21 اپریل 03, 2014


14:26 - 15:21 مارچ 27, 2014


14:37 - 15:32 مارچ 20, 2014


14:26 - 15:21 مارچ 13, 2014


13:34 - 14:29 مارچ 06, 2014

آواز دوست - میری کہانی

میری کہانی ۔ 6 مارچ 2014

سامعین 6 مارچ کے پروگرام میں آپ نےبلوچستان سے اسلام آباد تک مارچ کرنے والے قافلے کے کچھ افراد کی کہانیاں سنیں گے۔ انہوں نے ہزاروں کلومیٹر کا سفر اس لیے پیدل طے کیا ہے کہ تاکہ دنیا کی  اور خود اپنے ملک کی توجہ گم شدہ افراد کے مسئلے پر مبذول کروا سکیں۔ اور اقوام متحدہ کو اپنا مقدمہ پیش کرسکیں۔

اس قافلے میں شامل 10 سالہ علی حیدر اپنے باپ کی تلاش میں ہے جوکئی سال سے گم شدہ ہیں۔ اور وہ اپنی ماں سے وعدہ کرکے آیا ہے کہ انہیں واپس لے آئے گا۔

فرزانہ مجید کو اپنے چہیتے بھائی ذاکر حسین بلوچ کی تلاش ہے جسے برسوں پہلے یونیورسٹی سے اٹھا لیا گیاتھا۔ اور وہ جگہ جگہ بھوک ہڑتالی کیمپ لگاتی ہیں اور اپنے اس بھائی کو تلاش کرتی پھر رہی ہیں جس نے ان کے ساتھ بہت سے ایسے خواب دیکھے تھے جو سب نوجوان دیکھتے ہیں۔ اعلیٰ تعلیم حاصل کرنے کے ۔۔ ایک خوشحال زندگی گذارنے کے۔

اور ماما قدیر اس قافلے کے راہنما ہیں۔ ان کا اپنا نوجوان بیٹا اسی طرح غائب ہوگیا تھا اور برسوں بعد اس کی نعش ملی تھی۔ وہ چاہتے ہیں کہ باقی لوگوں کے عزیزوں کو تلاش کرلیاجائے۔

یہ سب کہانیاں سننے کے لئے نیچے دئیے ہوئے لنک پر کلک کیجئے ۔


14:07 - 15:01 فروری 27, 2014

واز دوست - میری کہانی

واز دوست - میری کہانی


14:17 - 15:11 فروری 20, 2014


12:43 - 13:37 فروری 13, 2014


07:16 - 08:10 فروری 07, 2014


14:24 - 15:18 جنوری 30, 2014


14:10 - 15:04 جنوری 23, 2014


14:14 - 15:08 جنوری 16, 2014

آواز دوست - میری کہانی

آج سولہ جنوری 2014  کو ’میری کہانی ‘ میں دو نسلوں سے تعلق رکھنے والوں کہانی کاروں کو سنئے گا ۔

ہم سب کی بہترین امید وہ نوجوان ہیں جن کی دشوار زندگیاں نہ تو ان سے سر اٹھا کر جینے کا عزم چھین سکیں ، نہ ہی علم حاصل کرنے کا شوق
اور  ان کے لئے سب سے بڑا تحفہ یہ ہے کہ انہیں علم و ہنر کے ساتھ آگے بڑھنے کا  کا موقع دیا جائے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔   آج  ہمارے  پہلے  کہانی کار محمد عمران  صدیق اپنی زندگی کی کہانی سنا رہے ہیں ،   اس تصویر میں بھی انکے ہاتھ بتا سکتے ہیں کہ یہ انتھک محنت کرکے رزق حلال کمانے والے کے ہاتھ ہیں  ۔   ان کی کہانی سننے کے لئے ہم نے مدعو کیا ہے راوی کنسٹرکشن  کمپنی کے خواجہ  طارق محمود صاحب کو   ۔۔۔ لیکن ہمارے مہمان  کی اپنی زندگی  کی کہانی بھی سننے سے تعلق رکھتی  ہے  ۔    شائد انکی کہانی عمران کو  آگے بڑھنے کا  ایک پیغام دے سکے ۔

دوسری کہانی سنا رہے ہیں کراچی سے شکیل صدیقی صا حب ۔ ایک سال کی عمر میں یتیم ہو جانے والے والے شکیل صاحب کی کہانی  ، در اصل چودہ  برس کی عمر میں بیوہ ہو جانے والی ان کی باھمت ماں کی کہانی ہے جنہوں  نے ہاتھ سے باریک ترپائی کر کے دن رات کرتے سئیے اور اپنے بیٹے  کو نہ صرف پڑھایا بلکہ انہیں اپنے بل پر جینا بھی سکھایا ۔

آج ’میری کہانی‘ ان سب سے ملئے اور ان کے مشن میں ساتھ دینے کی کوشش بھی کریں، ااپنے ہی ملک اور اسکے مستقبل، یعنی ان بچوں کے لئے  ۔۔۔۔۔
پروگرام سننے کے لئے نیچے دئیے ہوئے نمبر پر کلک کریں ۔


12:28 - 13:23 جنوری 09, 2014

آواز دوست - میری کہانی

آواز دوست - میری کہانی


14:25 - 15:20 جنوری 02, 2014

آواز دوست - میری کہانی

دو ، جنوری 2014  کا پروگرام ’میری کہانی‘
 
ہم سب کی بہترین امید دور دراز علاقوں میں رہنے والے وہ بچے ہیں جن کی دشوار زندگیاں نہ تو ان سے یہ خوبصورت مسکراہٹ چھین سکیں ، نہ ہی علم حاصل کرنے کا شوق ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور شمالی علاقوں کا ایک نوجوان، شاہ زمان ، اپنے ساتھیوں کے ساتھ مل کر انہیں تعلیم دلانے کی کوشش کر رہا ہے ۔
آج ’میری کہانی‘ ان سب سے ملئے اور ان کے مشن میں ساتھ دینے کی کوشش بھی کریں، اپنے ہی ملک اور اسکے مستقبل، یعنی ان بچوں کے لئے ۔۔۔۔۔
 
آج ’میری کہانی‘ میں ہم نے محترمہ فوزیہ قصوری اور محترمہ سارہ ہاشوانی کو بھی مدعو کیا ہے ۔۔۔۔۔ سارہ ہاشوانی پہلے  ہی  اس نیک  کام  میں شاہ زمان کی مدد کر رہی ہیں اور  فوزیہ قصوری نے  فوری مالی اعانت کے ساتھ ساتھ ، اس ادارے کو مضبوط کرنے اور وسعت دینے کے  مستقبل کے منصوبوں کی پوری، پوری مدد کرنے کا وعدہ کیا ہے ۔
 
اس پروگرام کو سننے کے لئے نیچے دئیے ہوئے لنک پر کلک کریں ۔


14:10 - 15:05 دسمبر 26, 2013

آواز دوست - میری کہانی

حکمران پارٹی کے سینیر لیڈر ظفر علی شاہ صاحب نے اس پروگرام میں شرکت کر کے امینہ کو نہ صرف مقدمے کے قانونی پہلوؤں سے آگاہ کیا بلکہ ان کی سیکیورٹی کے مسئلے میں ہر ممکن کوشش کا وعدہ بھی کیا ۔ ہم سب امینہ اور ان کے بچوں کے لیے دعا گو ہیں ۔
۲)  محمد جاوید ، لیہ کے ایک چھوٹے سے گاؤں پہاڑ پور ، تھل کے فرزند ہیں۔
انہوں نے انتہائی افلاس ذدہ  ،  اور بارہ بہن بھائیوںپر مشتمل گھر میں ، زندگی کو تعلیم سے آراستہ کرنے کا فیصلہ کیا جس میں ان کی مدد ان کے محبت کرنے والے اساتذہ نے کی۔ اب یہ باہمت نوجوان ، مسلسل اعلیٰ نمبر حاصل کرنے کے بعد ، رحیم یار خان کے شیخ زید میڈیکل کالج  میں سال دوم کا طالبعلم ہے اور بڑی مشکل سے اخراجات برداشت کررہا ہے ۔ اس کی آرزو ہے کہ حکومت کی جانب سے میرٹ پر کوئی وظیفہ حاصل کر کے والدین  پر بوجھ بنے بغیر تعلیم حاصل کر سکے
 سینیٹر ظفر  نے وعدہ کیا ہے کہ وہ پنجاب گورنمنٹ سے وظیفے کے حصول کی کوشش میں جاوید کی مدد کریں گے ۔
۳) تیسری کہانی راوپنڈی سے بشریٰ عمران کی ہے جو خدا پر یقین ،صبر اور ہمت کی ایک انوکھی مثال ہے۔
یہ کہانیاں سننےکےلیے نیچےدیے ہوئے لنک پر کلک کیجئے۔


14:36 - 15:31 دسمبر 19, 2013


14:07 - 15:01 دسمبر 12, 2013


14:07 - 15:01 دسمبر 05, 2013

    پروگرام میری کہانی: دُکھی باپ

    پروگرام میں دکھی باپ کی مدد کے لیے پاکستان بیت المال کے سابق چیرمین، زمرد خان کی اچانک آمد

    میری کہانی: ایک پُر عزم نوجوان کی کہانی

    ایک غریب گھر کا نوجوان، جس کے والدین بچپن میں ہی اس کا ساتھ چھوڑ گئے تھے۔ مگر اس نے ہمت نہیں ہاری اور اپنے گھر کے کفیل کے طور پر اپنی ذمہ داریاں سمجھیں اور نبھائیں۔

    کشمیر: لائن آف کنٹرول کے آر پار رہنے والے دو خاندانوں کی کہانی

    میری کہانی: ایک بار سرحد پار کر نے کی کوشش کرتے ہوئے وہ پکڑے بھی گئے۔ لیکن، مرتے دم تک بھارت کے زیر انتظام کشمیر میں رہنے والے اپنے خاندان سے ملنے کی آس، ان کے دل سے کم نہیں ہوئی۔

    ایک باہمت پاکستانی نوجوان کی کہانی۔۔۔

    جہانزیب اعوان کا تعلق کراچی کے علاقہ ملیر سے ہے۔ سات سال کی عمر میں ایک ٹریفک حادثہ میں جہانزیب ایک ٹانگ سے محروم ہو گئے تھے۔

    ایک ماں کی دل دہلا دینے والی کتھا

    شاید اس ماں کی داستاں ہم میں سے کسی کے دل کو اسی انداز میں چھُو سکے جیسے زین العابدین کی بنائی ہوئی تصویروں نے دنیا کے ضمیر کو اپنی تصاویر کے ذریعے جھنجھوڑ ڈالا تھا۔۔۔

    راولاکوٹ کی بہادر ماں

    وہ سات بچوں کی ماں ہیں ، جِن میں سے دو بچے عاصم اور توصیف ذہنی اور جسمانی طور پر معذور ہیں اور وہ بڑی مشکل سے اپنے بیٹے آصف کی مدد سے صحیح معنوں میں زندگی کی گاڑی کو گھسیٹ رہی ہیں ۔

    باہمت نوجوان رحمت علی شاہین کی کہانی

    انتہائی غربت کے باوجود چھوٹے موٹے کام کرکے اس نوجوان نے ایف اے پاس کرلیا اور اب وہ اپنے بےاے کے امتحان کی تیاری کر رہا ہے

    یوم تشکر اور فلک شیر کا خواب

    لیکن، بینائی سے محروم دس روپے کے عوض ایک من آٹا پیسنے والے اِس محنت کش نے اپنا قرض ادا کردیا ہے اور اُنھیں خوشی ہے کہ اب اُن کے بچے روکھی روٹی نہیں کھا تے بلکہ گائے کے دودھ کے ساتھ روٹی کھاتے ہیں جو اُن کے لیے ایک ایسی نعمت ہے

    عام انسانوں کی کہانیاں سنانے والے، فصیح باری

    وہ کراچی، جو اب کھو گیا ہے۔ لیکن، جس کا کچھ سراغ اب بھی پرانے شہر کی گلیوں اور بوسیدہ عمارتوں میں ملتا ہے۔ اِنہی گلیوں کے اسرار فصیح کا محبوب موضوع ہیں

جمعرات: آواز دوست


اس پروگرام میں سننے والوں کی بھیجی ہوئی سچی کہانیاں پیش کی جاتی ہیں اور اس پروگرام کے توسط سے ان کو درپیش مشکلات دور کرنے کی کوشش کی جاتی ہے۔


پیش کش: شہناز عزیز

آپ کے کمپیوٹر پر جاوا اسکرپٹ غیر موثر ہے یا آپ ایڈوب فلیش پلیئر کا پرانا ورژن استعمال کر ر ہے ہیں۔ < >فلیش پلیئر کا نیا ورژن حاصل کیجئے<>
کہانی پاکستانی: موسیقی کے نت نئے انداز (حصہ دوئم)i
X
18.04.2014
وائس آف امریکہ کی میزبان عائشہ گیلانی کے ساتھ آج کے شو میں جانیئے موسیقی اور اس کے نت نئے انداز۔
Kahani Pakistani.
Kahani Pakistani.

Download mobile app for your iPhone or iPad.
خالد حمید کی یادیں - خالد حمید کی تلاش
Download mobile app for your iPhone or iPad.
Download mobile app for your iPhone or iPad.
Download mobile app for your iPhone or iPad.