هفته, اپریل 30, 2016 مقامی وقت: 19:59

    ہفتہ: کچھ تو کہیے ( فن کاروں کے ساتھ ملاقات) اس 
ہفتے وار پروگرام میں معروف فن کاروں کے انٹرویوز اور ان کی پسند کے نغمے شامل کیے جاتے ہیں۔ 
پیش کش: شہناز عزیز

    اگلا پروگرام

    22:00 - 23:00 هفته 30 اپریل

    کچھ تو کہیے





    00:31 - 01:31 اپریل 03, 2016

    دو اپریل 2016 ۔۔۔۔ کچھ تو کہئے ۔۔۔ میزبان شہناز عزیز

    ارت کے زیر انتظام کشمیر میں 27سال کی عمر میں کشمیری گلوکارہ ، مہمیت سید نے اپنی سریلی آواز کا جادو جگا کر بالی وڈ میں اپنی جگہ بنائی تھی ۔ اور یہ خبر میڈ یا کے لئے اس لئے اہم بن گئی کیونکہ مہمیت سید بالی وڈ کی پہلی مسلمان کشمیری خاتون گلوکارہ بن گئی تھیں ہیں۔یہ مہمیت کی خوش نصیبی ہے کہ موسیقی کے لئے ان کی محبت کو خاندان کی مخالفت کا سامنا نہیں ہوا ، ان کی ماں نے موسیقی میں گریجویشن کی تھی اور انکے والد ڈاکٹر ہونے کے علاوہ سیاست دان بھی ہیں ۔ان کی پہلی البم 2004 میں منظر عام پر آئی جس کا ٹائٹل تھا ”چہل ہما روشے روشے“ جس کی 50ہزار وں سی ڈیز اور آڈیو کیسٹ ایک سال میں فروخت ہوئیں۔ جس کے بعد ان بہت سی البمز جاری ہوچکی ہیں اور ان کی مدھ بھری آوازاب دنیا بھر میں پہچانی جاتی ہے ۔






    00:01 - 01:00 مارچ 06, 2016

    پانچ مارچ 2016 ۔۔۔۔ کچھ تو کہئے ۔۔۔ میزبان شہناز عزیز

    ھمارے مہمان آج ایک نہیں بلکہ دو ،دو ہیں ، ایک پاکستانی امریکی جوڑا ، جو حقیقتاً زندگی کے سفر میں ہمیشہ ساتھ ساتھ نظر آتے ھیں ۔۔۔۔۔ نوشابہ زاہد اور زاہد صدیقی نوشابہ ٹریک اینڈ فیلڈ کی چیمپئن رہ چکی ہیں اور انہوں نے کئی بین الاقوامی مقابلوں میں پاکستان کی نمائندگی کی ۔۔ لیکن جب شادی ہوئی تو زاھد صاھب کے موسیقی کے شوق کو بھی اپنا لیا ۔۔۔۔ زاہد ایک انتھائی باصلاحیت کمپوزر ھیں اور انہوں نے کئی انعام یافتہ جنگلز تخلیق کئے ہیں اور ان دونوں کی مشترکہ سب سے حسین تخلیق ان کا بیٹا تعبیر ہے جو باسکٹ بال کھیلتا ھے اور میوزک بھی اس کی زندگی کا اہم حصہ ہے ۔۔۔۔ اگر آپ ان سے کچھ پوچھنا چاہیں تو مفت کال کرکے، یا فیس بک پر سوال بھیج کر، پاکستان میں رات دس بجے اور بھارت میں رات ساڑھے دس بجے ۔۔۔ ہمارے لائیو شو میں شرکت بھی کر سکتے ہیں ۔۔۔فون نمبر ہے 89۔777۔0800، ۔۔اگر آپ فیس بک پر ان کے لئےکوئی سوال بھیجیں گے تو ہم اسے پروگرام میں آپ کے نام سے نشر کر دیں گے ۔۔۔۔۔ ھمارے سننے والے اگر اپنا فون نمبر بھیج دیں تو ھم انہیں خود فون کر لیں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔



    22:35 - 23:35 فروری 28, 2016

    ستائیس فروری 2016 ۔۔۔۔ کچھ تو کہئے ۔۔۔ میزبان شہناز عزیز

    ہمارے مہمان ہیں ،لکھنو میں صف اول کے نقاد اور شاعر ڈاکٹر شارب ردولوی صاحب ․ جن کا پہلا عشق اگرچہ شاعری تھی لیکن تنقید پر ان کی پندرہ کتابیں م شائع ہو چکی ہیں ٴ لیکن مجموعہ کلام مرتب کرنے کا خیال انہیں نہیں آیا ۔۔۔۔ ادب پر بات کرتے ہوئے وہ کہتے ہیں ، ’یہ صحیح ہے کہ سماج ادب کی تخلیق کے لیے کوئی تنظیم یا منصوبہ بندی نہیں کرتا اور مختلف انفرادی کوشش ہی ادب کی تخلیق کرتی ہیں لیکن اس سے یہ مطلب نہیں نکالا جاسکتا کہ سماج سے اس کا کوئی رشتہ نہیں ہوتا ۔ اس سے پہلے یہ بات کہی جاچکی ہے کہ سماج کا اثر شخصیت پر اور شخصیت کا اثر سماج پر پڑتا ہے اس لیے کوئی تخلیق بھی ان اثرات سے علیحدہ نہیں رہ سکتی جو سماجی یا دوسرے لفظوں میں اجتماعی ہیں۔ ’’ اگر آپ اس پروگرام کے مہمانوں سے کچھ پوچھنا چاہیں تو مفت کال کرکے، یا فیس بک پر سوال بھیج کر، پاکستان میں رات دس بجے اور بھارت میں رات ساڑھے دس بجے ۔۔۔ ہمارے لائیو شو میں شرکت بھی کر سکتے ہیں ۔۔۔




    01:28 - 02:27 فروری 14, 2016

    تیرہ فروری 2016 ۔۔۔۔ کچھ تو کہئے ۔۔۔ میزبان شہناز عزیز

    ھمارے اس پروگرام میں دو ایسے مہمان بھی آئے جن کی اب یادیں ہی رہ گئی ہیں ۔۔۔ ۔فروری 2016، ھمارے لئے دو محبوب فنکاروں کی یاد کا مہینہ بن گیا ہے ۔۔۔ اپنے اپنے فن میں یکتا دو ہستیاں ، فاطمہ ثریا بجیا اور روبن گھوش ہمیشہ کےلیے روٹھ گئے ۔ لیکن آج ہم ان کی کچھ باتیں سنیں گے اور سننے والے بھی شریک ہونگے ۔



    01:05 - 02:04 فروری 07, 2016

    چھے فروری 2016 ۔۔۔۔ کچھ تو کہئے ۔۔۔ میزبان شہناز عزیز

    ھمارے مہمان ہیں ،اساتذہ میں نمایاں مقام رکھنے والے بزرگ شاعر وقار مانوی ․ جن کے سات مجموعہ کلام شائع ہو چکے ہیں ٴ ۔ اور خود اپنی شاعری سے ان کا انتخاب ۔۔۔۔ آنکھوں کو اپنی بند نہ کر لوں تو کیا کروں اب دیکھنا ہی کیا ہے تجھے دیکھنے کے بعد



    01:38 - 02:37 جنوری 31, 2016

    30 جنوری ، 2016۔۔۔۔۔۔ ’کچھ تو کہئے‘۔۔۔۔۔۔ میزبان شہناز عزیز

    ہماری مہمان ہیں ، کشمیر کی معروف گلو کارہ کیلاش مہرہ سادھو کیلاش مہرہ نہ صرف کشمیری زبان کی ایک مشہور گلوکارہ ہیں۔ بلکہ وہ اردو سمیت متعدد زبا نوں میں اپنی خوبصورت آواز کا جادو جگاتی ہیں اور اپنے فن پر بہت سے اعزاز حاصل کر چکی ہیں ۔ اگر آپ ان سے کچھ پوچھنا چاہیں تو مفت کال کرکے، یا فیس بک پر سوال بھیج کر، پاکستان میں رات دس بجے اور بھارت میں رات ساڑھے دس بجے ۔۔۔ ہمارے لائیو شو میں شرکت بھی کر سکتے ہیں ۔۔۔ فون نمبر ہے 89۔777۔0800، ۔۔اگر آپ فیس بک پر ان کے لئےکوئی سوال بھیجیں گے تو ہم اسے پروگرام میں آپ کے نام سے نشر کر دیں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بھارت میں ھمارے سننے والے اگر اپنا فون نمبر بھیج دیں تو ھم انہیں خود فون کر لیں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔



    اس صفحہ پر کوئی مضمون موجود نہیں۔ تازہ ترین مواد سے منسلک ہونے کےلیے < >یہاں کلک کیجئے<>

    ہفتہ: کچھ تو کہیے ( فن کاروں کے ساتھ ملاقات)

     اس 
ہفتے وار پروگرام میں معروف فن کاروں کے انٹرویوز اور ان کی پسند کے نغمے شامل کیے جاتے
    ہیں۔

    
‎
پیش کش: شہناز عزیز

    آپ کے کمپیوٹر پر جاوا اسکرپٹ غیر موثر ہے یا آپ ایڈوب فلیش پلیئر کا پرانا ورژن استعمال کر ر ہے ہیں۔ < >فلیش پلیئر کا نیا ورژن حاصل کیجئے<>
    انڈی پنڈنس ایوینو i
    X
    29.04.2016 17:30
    انڈی پنڈنس ایوینو
    وڈیو

    وڈیو انڈی پنڈنس ایوینو

    انڈی پنڈنس ایوینو
    وڈیو

    وڈیو کہانی پاکستانی

    VOA Urdu's new tv magazine show
    وڈیو

    وڈیو کہانی پاکستانی: Stories That Make a Difference

    Ayesha shares stories from the US and Pakistan of people making a difference
    وڈیو

    وڈیو Cafe DC: Ambassador Zalmay Khalilzad

    Amb. Khalilzad discusses US-Pakistan-Afghanistan relations and his new book The Envoy
    وڈیو

    وڈیو Cafe DC: Salman Sufi, Special Monitoring Unit, Punjab Government

    Chief Minister Punjab's Special Monitoring Unit Salman Sufi talks to Faiz Rehman
    وڈیو

    وڈیو کہانی پاکستانی: Protecting Women Against Violence

    April is Sexual Assault Awareness Month. How can Pakistan and US protect women against violence
    وڈیو

    وڈیو زندگی 360: ایک دن رضاکاروں کے ساتھ

    سارہ زمان کے ساتھ چلیں قبرستان میں درخت لگانے اور ملیں ان رضاکاروں سے جو میلوں سے لے کر آفت زدہ لوگوں کی امداد تک کو ممکن بناتے ہیں۔
    وڈیو

    وڈیو انڈی پنڈنس ایوینو - پنجاب آپریشن کہاں تک جائے گا؟

    اگر پنجاب پولیس ڈاکوؤں کے خلاف کارروائی میں ناکام ہے تو دہشت گردی پر قابو پانے میں کیسے کامیاب ہوگی؟ پنجاب پولیس کی ترجمان نبیلہ غضنفر، سینئیر صحافی جمشید رضوانی، سینیٹر عبد القیوم اور تجزیہ کار معید یوسف اور مائیکل کوگل مین کی گفتگو دیکھئے انڈی پنڈنس ایونیو میں تابندہ نعیم کے ساتھ
    وڈیو

    وڈیو کہانی پاکستانی:We for Art & Art for Us

    Exploring two of DC's most popular art galleries
    مزید۔۔۔
    Kahani Pakistani.


    Download mobile app for your iPhone or iPad.

     

    خالد حمید کی یادیں - خالد حمید کی تلاش
    Download mobile app for your iPhone or iPad.
    Download mobile app for your iPhone or iPad.
    Download mobile app for your iPhone or iPad.
    Kahani Pakistani.