هفته, جنوری 31, 2015 مقامی وقت: 19:33

کابل: طالبان کے حملے میں تین امریکی تربیت کار ہلاک

فائل فوٹو

30.01.2015 11:57
ایک معاہدے کے تحت تقریباً 12 ہزار غیر ملکی جن میں اکثریت امریکی فوجیوں کی ہے، یکم جنوری سے افغانستان میں مقامی سکیورٹی فورسز کی تربیت میں مصروف عمل ہیں۔ مزید۔۔۔

بنگلہ دیش: کشتی ڈوبنے کا واقعہ، درجنوں افراد لاپتا

بنگلہ دیش کے غریب اور میانمار سے تعلق رکھنے والے روہنگیا نسلی پناہ گزیں ہر سال ملائیشیا جانے کی کوشش کرتے ہیں، جو کسی وقت اُن کے لیے خطرناک اور جان لیوا سفر ثابت ہوتا ہے

افغانستان: جنازے کے جلوس پر خودکش حملہ، 16 ہلاک

ایک مقامی اہل کار نے بتایا ہے کہ حملے کا یہ واقعہ صوبہٴلغمان میں مہترلام کے مقام پر اُس وقت پیش آیا، جب ایک پولیس کمانڈر اور سڑک کنارے واقع ہونے والے ایک اور دھماکے میں ہلاک ہونے والے تین افراد کی تدفین کی رسوم جاری تھیں

بھارت نے اپنی سیکرٹری خارجہ کو تبدیل کر دیا

وزیراعظم نے سجاتھا سنگھ کی جگہ سبرامنیم جے شنکر کو نیا خارجہ سیکرٹری خارجہ تعینات کیا ہے جنہوں نے جمعرات کو اپنا عہدہ سنبھال لیا۔

بھارتی کشمیر میں جھڑپ، فوجی کرنل سمیت چار ہلاک

ضلع پولیس کے سربراہ نے صحافیوں کوبتایا ہے کہ جھڑپ میں ایک پولیس اہلکار اور دو جنگجو بھی ہلاک ہوئے ہیں۔

امریکہ اور بھارت ’بہترین شراکت دار‘ بن سکتے ہیں: صدر اوباما

امریکی صدر نے ماحولیاتی تبدیلی سے نبردآزما ہونے کے لیے شفاف ایندھن کو فروغ دینے کا مطالبہ کرتے ہوئے پرزور انداز میں کہا کہ امریکہ اور بھارت جوہری ہتھیاروں سے پاک دنیا کے معاملے پر متفق ہو سکتے ہیں۔

سکیورٹی امور پر امریکہ اور افغانستان کی بات چیت

مذاکرات داخلی سلامتی اور انسدادِ دہشت گردی کے امور پر صدر براک اوباما کی مشیر لیزا مناکو کے حالیہ دورۂ افغانستان کے دوران ہوئے ہیں۔

صدر اوباما کی بھارت کے یوم جمہوریہ کی تقریب میں شرکت

صدر براک اوباما امریکہ کے پہلے صدر ہیں جنہوں نے بھارت کے یوم جمہوریہ کی تقریب میں شرکت کی۔ اُن کے دورے کے موقع پر بھارت میں سکیورٹی کے انتہائی سخت انتظامات کیے گئے ہیں۔

امریکہ بھارت کے ساتھ تعلقات کو بہت اہمیت دیتا ہے: صدر اوباما

نئی دہلی میں مشترکہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے صدر براک اوباما اور وزیرِاعظم نریندر مودی کا کہنا تھا کہ یہ دورہ تجارت، دفاع اور ماحولیاتی تبدیلی سے متعلق امور پر پیش رفت کے لیے بہت اہم ہے۔

صدر اوباما کا دورہ بھارت مختصر کر دیا گیا

صدر اوباما اور خاتون اول مشیل اوباما منگل کو سعودی عرب جائیں گے جہاں وہ نئے بادشاہ سلمان بن عبدالعزیز سے ملاقات کریں گے۔

بھارت: عدالت کے احاطے میں بم دھماکے سے دو ہلاک

علاقے کے ایک قانون ساز آر کے سنگھ کے مطابق دھماکے کے بعد دو قیدی بھی یہاں سے فرار ہوئے اور بظاہر یہی لگتا ہے کہ یہ بم دھماکا قیدیوں کو فرار کروانے کے لیے کیا گیا۔

بھارت: نریندر مودی کا ’بیٹی بچاؤ، بیٹی پڑھاؤ‘ مہم کا آغاز

بھارتی وزیر ِاعظم نے ملک گیر مہم ’بیٹی بچاؤ، بیٹی پڑھاؤ‘ کا آغاز شمالی ہریانہ میں پانی پت سے کیا جہاں ہر 1000 لڑکوں کے مقابلے میں لڑکیوں کی تعداد محض 879 ہے۔

افغان پارلیمان کا سات نامزد وزرا کی توثیق سے انکار

پارلیمان کے ایوانِ زیریں کے ڈپٹی اسپیکر نے افغان صدر کوایک خط لکھا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ نامزد سات وزرا دوسرے ملکوں کی شہریت رکھنے کے سبب وزیر بننے کے اہل نہیں۔

افغان حکومت صحافیوں کو تحفظ فراہم کرے: ہیومن رائٹس واچ

طالبان نے 13 دسمبر کو صحافیوں کو یہ کہتے ہوئے واضح دھمکی دی تھی کہ وہ ایسے صحافیوں کو نشانہ بنائیں گے جو ان کے بقول "نام نہاد مغربی اقدار" کی حمایت کریں گے۔

افغان کابینہ کے نام منظوری کے لیے پارلیمان کو پیش

ستائیس نامزد وزراٴ کی فہرست پیش کرنے سے قبل، جس میں تین خواتین شامل ہیں، افغان سربراہ نے قانون سازوں سے خطاب کیا اور افغانستان کو درپیش چیلنجوں کی نشاندہی کی، جس میں سلامتی، مالیات، معیشت اور غربت کے معاملات شامل ہیں

افغان نامزد وزیر انٹرپول کی 'انتہائی مطلوب' افراد کی فہرست میں

حیدری نے ہفتے کو اس امر کی تصدیق کی کہ ان کا نام انٹرپول کی فہرست میں ہے تاہم ان کا موقف ہے کہ وہ بے گناہ ہیں۔

مودی کے خلاف امریکی عدالت میں دائر مقدمہ خارج

مقدمے میں کہا گیا تھا کہ بھارتی وزیرِاعظم نے 2002ء میں ریاست گجرات میں اپنی وزارتِ عظمیٰ کے دوران ہونے والے ہندو مسلم فسادات روکنے میں دلچسپی نہیں لی تھی۔

افغانستان: 25 رکنی نامزد کابینہ کا اعلان

افغانستان کے آئین کے تحت صدر پر یہ لازم ہے کہ وہ کابینہ کے نامزد ارکان کی منظوری کے لیے ان کے نام پارلیمان کے ایوان زیریں میں بھیجیں۔

بھارت میں جان کیری کی گاڑی کو معمولی حادثہ ’کوئی زخمی نہیں ہوا‘

ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ ’’وزیر خارجہ کیری دونوں گاڑیوں میں سے پہلی گاڑی میں تھے۔ نہ ہی انھیں اور نہ ہی کسی اسٹاف یا عملے کو کوئی چوٹ لگی ہے۔‘‘

امریکی وزیر خارجہ بھارت پہنچ گئے

امریکی وزارت خارجہ کی ترجمان جین ساکی کا کہنا ہے کہ کیری پیر کو بھارتی اور امریکی کاروباری شخصیات سے علیحدہ علیحدہ ملاقات کریں گے۔

آپ کے کمپیوٹر پر جاوا اسکرپٹ غیر موثر ہے یا آپ ایڈوب فلیش پلیئر کا پرانا ورژن استعمال کر ر ہے ہیں۔ < >فلیش پلیئر کا نیا ورژن حاصل کیجئے<>
کہانی پاکستانی - Travel Bloggersi
X
30.01.2015 09:00
Ayesha meets influential travel bloggers at the White House Travel Bloggers Summit
Kahani Pakistani.
Kahani Pakistani.


Download mobile app for your iPhone or iPad.

خالد حمید کی یادیں - خالد حمید کی تلاش
Download mobile app for your iPhone or iPad.
Download mobile app for your iPhone or iPad.
Download mobile app for your iPhone or iPad.