منگل, مارچ 31, 2015 مقامی وقت: 13:23

بھارت کے زیرانتظام کشمیر میں شدید بارش کے بعد سیلاب

30.03.2015 15:51
امدادی کارکنوں نے سینکڑوں افراد کو سری نگر شہر سے محفوظ مقام پر منتقل کیا ہے جہاں طغیانی کے سبب دریائے جہلم میں پانی کی سطح بلند ہو گئی۔ مزید۔۔۔

بنگلہ دیش میں ایک اور ’بلاگر‘ قتل

پولیس کے ایک اعلیٰ عہدیدار نے فرانسیسی خبررساں ادارے کو بتایا کہ وشیق الرحمٰن کو ڈھاکہ کے بیگنبری علاقے میں چاقو سے وار کر کے ہلاک کیا گیا۔

سری لنکا: صدر سری سینا کے بھائی قاتلانہ حملے میں ہلاک

حکام کا کہنا ہے کہ 42 سالہ پریانتھا دارالحکومت کے ایک نجی اسپتال میں زیرِ علاج تھے جہاں وہ ہفتے کی شب زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے چل بسے۔

افغانستان: صحافی کے قاتل اہلکار کو 20 سال قید کی سزا

ملزم پولیس اہلکار نے 2014ء کے صدارتی انتخابات کے دوران معروف جرمن نیوز فوٹوگرافر آنجا نیدریگوث کو افغان صوبے خوست میں فائرنگ کرکے قتل کردیا تھا۔

بنگلہ دیش: ہندو تہوار میں بھگدڑ مچنے سے 10 افراد ہلاک

حکام کے بقول دریائے برہم پترا میں اشنان (غسل) کے لیے ہزاروں ہندو کنارے پر موجود تھے کہ اچانک یہاں بھگڈر مچ گئی۔

افغان-امریکہ تعلقات نئے دور میں داخل: عبداللہ عبداللہ

افغان رہنما نے کہا کہ افغان-امریکہ تعلقات میں آنے والی حالیہ بہتری ایک اہم پیش رفت ہے جس کے مستقبل میں دونوں ملکوں کے درمیان تعاون پر دیرپا اثرات مرتب ہوں گے۔

افغانستان میں مبینہ ڈرون حملے میں ’نو شدت پسند‘ ہلاک

اطلاعات کے مطابق یہ میزائل حملہ افغانستان کے صوبہ ننگرہار میں کیا گیا اور اس کا ہدف شدت پسند تنظیم لشکر اسلام کے جنگجو تھے۔

افغانستان: خاتون کے قتل میں ملوث 18 مشتبہ افراد گرفتار

کابل پولیس کے سربراہ عبدل رحمان رحیمی نے کہا کہ گرفتار کیے گئے مشتبہ افراد نے 27 سالہ خاتون کو ہلاک کرنے میں اپنے کردار کا اعتراف کیا ہے۔

افغانستان میں مسلح افراد کی فائرنگ سے 13 افراد ہلاک

حکام کے مطابق پیر اور منگل کی درمیانی شب دیر گئے ملک کی ایک مرکزی شاہراہ پر مسلح افراد نے گاڑیوں پر اندھا دھند فائرنگ کی۔

طالبان سے براہِ راست مذاکرات کرنا ہوں گے، افغان صدر

افغان صدر نے کہا ہے کہ بلواسطہ امن مذاکرات افغان معاشرے میں شکوک و شبہات کو جنم دیں گے جس کے نتیجے میں قومی یکجتہی کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔

بھارت اور چین کے درمیان سرحدی تنازعات پر مذاکرات

وزیرِ اعظم نریندر مودی کے گزشتہ برس اپنے عہدے کا حلف اٹھانے کے بعد چین اور بھارت کے درمیان متنازع سرحد ’لائن آف ایکچؤل کنٹرول‘ پر یہ پہلے مذاکرات ہیں۔

نریندر مودی کا پاکستانی وزیراعظم کو مبارکباد کا پیغام

یوم پاکستان کی مرکزی تقریب سے خطاب میں پاکستان کے صدر ممنون حسین نے کہا کہ اُن کا ملک بھارت کے ساتھ برابری کی بنیاد پر اچھے تعلقات کا خواہاں ہے۔

بھارت: امتحانات میں نقل کرنے پر سینکڑوں افراد گرفتار

یہ کارروائی ایسی تصاویر اور وڈیو کلپ کے نشر ہونے کے بعد کی گئی جس میں والدین، رشتے داروں اور دوستوں کو ریاست بہار میں ایک امتحانی مرکز کی دیواروں کو پھلانگتے اور امتحان دینے والے اُمیدواروں کو جوابی پرچے فراہم کرتے ہوئے دکھائی دیتے ہیں۔

توہینِ قرآن کی ملزم افغان خاتون بے گناہ تھی: تفتیشی رپورٹ

افغانستان میں فوجداری مقدمات کے اعلیٰ ترین تفتیش کار نے کہا ہے کہ انہیں مقتولہ کی جانب سے قرآن پاک کی بے حرمتی کا کوئی ثبوت نہیں ملا۔

بھارتی کشمیر: فوجی کیمپ پر 'عسکریت پسندوں' کا حملہ

فوج کے ایک ترجمان لیفٹیننٹ کرنل منیش مہتا نے بتایا کہ "دہشت گردوں نے سڑک کی جانب سے فائرنگ شروع کی جس پر وہاں موجود محافظوں نے جوابی کارروائی شروع کی۔"

افغان صدر کا امریکہ کا پہلا سرکاری دورہ اور توقعات

صدر غنی کے قریبی ذرائع کے حوالے سے خبر رساں ایجنسی "ایسوسی ایٹڈ پریس" نے کہا ہے کہ واشنگٹن میں ہونے والی ملاقاتوں میں وہ داعش کے بڑھتے ہوئے خطرات سے متعلق بھی تبادلہ خیال کریں گے۔

بھارت: ٹرین کے حادثے میں کم ازکم 26 افراد ہلاک

امدادی کارکنوں نے جائے حادثہ پر پہنچ کر لاشوں اور زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا۔ خدشہ ظاہر کیا جا رہا ہے کہ اب بھی بہت سے افراد تباہ شدہ بوگیوں میں پھنسے ہوئے ہیں۔

بھارتی کشمیر: تھانے پر ’شدت پسندوں‘ کا حملہ، تین اہلکار ہلاک

اس حملے کے بعد علاقے میں سکیورٹی فورسز کو طلب کر لیا گیا جس کے بعد شدت پسندوں اور سکیورٹی فورسز کے ساتھ مسلح تصادم شروع ہو گیا۔

افغانستان: قرآن کی بے حرمتی کا الزام، خاتون ہلاک

افغان وزارت داخلہ کا کہنا ہے کہ واقعہ میں ملوث چار ملزمان کو گرفتار کرلیا گیا ہے اور سانحے کی تحقیقات جاری ہے

میانمار میں ہتک عزت کے الزام میں دو صحافیوں کو سزا

صحافیوں کے حقوق کے لیے کام کرنے والی تنظیم ’رپورٹر وِد آؤٹ بارڈرز‘ نے آزادیٔ صحافت میں میانمار کو 180 ملکوں میں سے 144واں نمبر دیا ہے۔

آپ کے کمپیوٹر پر جاوا اسکرپٹ غیر موثر ہے یا آپ ایڈوب فلیش پلیئر کا پرانا ورژن استعمال کر ر ہے ہیں۔ < >فلیش پلیئر کا نیا ورژن حاصل کیجئے<>
کہانی پاکستانی -Cultural Ambassadors Part 2i
X
27.03.2015 09:00
Ayesha is in New Jersey to attend and meet with Pakistani cultural ambassadors, including artists, designers, actors, models who have come to the US for a special event
Kahani Pakistani.
Kahani Pakistani.


Download mobile app for your iPhone or iPad.

خالد حمید کی یادیں - خالد حمید کی تلاش
Download mobile app for your iPhone or iPad.
Download mobile app for your iPhone or iPad.
Download mobile app for your iPhone or iPad.