جمعه, مارچ 27, 2015 مقامی وقت: 22:15

امریکہ

فائل

قید صحافیوں کے لیے آواز بلند کرنے کی مہم کا آغاز

’سی پی جے‘ کے مطابق، یہ نو صحافی مفاد عامہ کو مدنظر رکھ کر خبریں دے رہے تھے، جب کہ اُن پر ملک دشمنی اور بدلہ لینے کے الزامات عائد ہیں۔ دو صحافیوں پر کوئی الزام عائد نہیں پھر بھی وہ قید کی صعوبتیں جھیل رہے ہیں مزید۔۔۔

پاک-افغان تعاون کے ’روشن امکانات‘

عبداللہ عبداللہ کے بقول، ’پاکستان میں تبدیلی آئی ہے۔ حکومت اور فوج کے سربراہ نئے ہیں۔ ہمیں صرف ایک دہشت گردی کا چیلج درپیش ہے۔ اس کے مقابلے میں، دونوں ممالک کے درمیان تعاون کے امکانات بہت زیادہ ہیں، جس سے پورے خطے میں خوشحالی آئے گی‘ مزید۔۔۔

تکریت: داعش کے خلاف اتحاد کی فیصلہ کُن فضائی کارروائی

’اِن کارروائیوں کا مقصد داعش کے مضبوط ٹھکانوں کو نشانہ بنا کر تباہ کرنا، بے گناہ عراقیوں کے زیریں ڈھانچے کو نقصان سے بچانا، اور تکریت کے قرب و جوار میں داعش کے خلاف لڑاکا کارروائیوں کے سلسلے میں عراقی کمان میں عمل پیرا عراقی افواج کی استعداد میں اضافہ کرنا ہے‘: ترجمان محکمہٴخارجہ مزید۔۔۔

رہائی پانے والے فوجی پر ڈیوٹی سے فرار کا الزام

اگر کورٹ مارشل کی کارروائی کے دوران اُنھیں سزا ہوتی ہے، تو برگڈہل کو عمر قید جھیلنا ہوگی؛ اُن کی تنخواہ رُک سکتی ہے یا پھر اُن کے فوجی رینک میں کمی آ سکتی ہے مزید۔۔۔

بین المذاہب مکالمہ، ’مشترکہ جدوجہد‘ پر اتفاق رائے

اعلان میں کہا گیا ہے کہ، مسلمانوں اور مسیحیوں کے درمیان ہونے والے اس مکالمے میں فیصلہ کیا گیا کہ دونوں عقائد کے رہنماوں کے ساتھ ساتھ عوامی سطح پر بھی دونوں مذاہب کے ماننے والوں کو ایک دوسرے کو قریب لانے کے لئے پروگرام تشکیل دیا جائے گا مزید۔۔۔


امریکی اخبارات سے