اتوار, اپریل 26, 2015 مقامی وقت: 13:10

امریکہ

نیپال زلزلے میں جانی و مالی نقصان پر امریکہ کا اظہار تعزیت و افسوس

قومی سکیورٹی کونسل (این ایس سی) کی ترجمان، برنیڈٹ میہان نے کہا ہے کہ زلزلہ زدگان کی امداد کے لیے ابتدائی طور پر 10 لاکھ ڈالر کی رقم مختص کی گئی ہے، اور یہ کہ، ’ہم حکومتِ نیپال اور متاثرہ خطے کے لیے درکار مزید امداد روانہ کرنے کے لیے تیار ہیں‘ مزید۔۔۔

نیپال زلزلہ متاثرین، امریکی امدادی ٹیم کھٹمنڈو روانہ

زلزلے کے نتیجے میں دو کروڑ 80 لاکھ افراد متاثر ہوئے ہیں، جس نے ہمالیہ کی اوٹ میں واقع اس غریب ملک کو بری طرح متاثر کیا ہے۔ جذبات سے مغلوب، نیپالی حکام نے بین الاقوامی برادری سے امداد کی اپیل کی ہے مزید۔۔۔

ہبل خلائی دوربین کے 25 سال، قدرت کی کاریگری کے نئے راز افشا

ہبل کی تحقیق نے کائنات میں خلائی وسعتوں کے تقریباً ہر زاوئے سے دستیاب علم میں اضافہ کیا ہے، جس میں فلکی نظام کے وسیع تر ہونے اور تیز تر حرکت کی شرح، ’بِگ بینگ‘ کے فوری بعد اوائلی کہکشاں کی تشکیل کا عمل، اور مختلف ستاروں کی کیمیائی ترکیب اور دیگر سیاروں پر ممکنہ سکونت سے متعلق انکشافات شامل ہیں مزید۔۔۔

مشتبہ پیکٹ کی نشاندہی، مجسمہٴ آزادی خالی کرا لیا گیا

’وال اسٹریٹ جرنل‘ کی رپورٹ کے مطابق، محکمہٴآزادی کے جزیرے کو ٹیلی فون پر بم کی دھمکی ملنے کے بعد خالی کرانے کا حکم دیا گیا تھا۔ پولیس کے تربیت یافتہ کتے جب جزیرے کی تلاشی لے رہی تھے تو انھیں ایک مشتبہ پیکٹ بھی ملا مزید۔۔۔

’امریکی جانی نقصان پر ہم سب کو درد محسوس ہوتا ہے‘

صدر اوباما کے اس بیان سے ایک ہی روز قبل یہ اعلان سامنے سامنے آچکا ہے کہ امریکی انسداد دہشت گردی کی کارروائی میں دو امریکی یرغمالی۔۔ امریکی شہری وارن وائن اسٹائن اور اطالوی شہری گیووانی لوپورٹو۔۔ ہلاک ہوئے مزید۔۔۔


امریکی اخبارات سے