رسائی کے لنکس

logo-print

مائیکل کوہن کی طرف سے صدر ٹرمپ کے بارے میں اہم انکشافات متوقع


صدر ٹرمپ کے سابق وکیل مائیکل کوہن شہادت دینے کیلئے ایوان نمائندگان میں آتے ہوئے

صدر ٹرمپ کے سابق وکیل مائیکل کوہن آج بدھ کے روز امریکی کانگریس کے ایک پینل کے سامنے پیش ہو رہے ہیں جہاں وہ صدر ٹرمپ کے بارے میں ذاتی معلومات اور ممکنہ طور پر اُن کے کاروبار سے متعلق انتہائی خطرناک معلومات فراہم کرنے کے علاوہ 2016 کی صدارتی مہم کے دوران اور اُس کے بعد کی صورت حال کے حوالے سے اہم انکشافات کریں گے۔

نیوز ایجنسیوں نے مائیکل کوہن کے تیار شدہ بیان کی نقول حاصل کر لی ہیں اور امریکی اخبار ’نیو یارک ٹائمز‘ کے مطابق، کوہن اپنی شہادت کے ابتدائی کلمات میں یہ بھی کہیں گے کہ ’’صدر ٹرمپ نسل پرست ہیں، وہ جعلی شخص ہیں اور دھوکے باز ہیں۔‘‘

شہادت کے پہلے روز پیر کے دن کوہن نے کہا تھا کہ وہ صدر ٹرمپ کے بارے میں تمام باتیں منظر عام پر لائیں گے جن میں صدر ٹرمپ کی طرف سے اُن دو خواتین کو ہش فنڈز سے رقوم کی ادائیگی کا ذکر بھی ہو گا جن کا دعویٰ ہے کہ صدر ٹرمپ نے اُن کے ساتھ جنسی زیادتی کی تھی۔

مائیکل کوہن کا کہنا تھا کہ ’’اس وقت میں یہ موقع فراہم کئے جانے پر شکر گزار ہوں جو مجھے رکارڈ کو دست کرنے کیلئے اور سچائی بیان کرنے کی خاطر فراہم کیا گیا۔ مجھے کل کا انتظار ہے جب میں امریکی عوام کو اپنی کہانی سنا سکوں گا اور پھر میں یہ بات امریکی لوگوں پر چھوڑ دوں گا کہ وہ اس بات کا فیصلہ کریں کہ کون سچ بول رہا ہے۔

بتایا جاتا ہے کہ کوہن اپنی شہادت میں یہ بھی بتائیں گے کہ صدر ٹرمپ کو اُن ای میلز کے لیک ہو جانے کا پہلے سے علم تھا جن سے اُن کی مد مقابل ڈیموکریٹک پارٹی کی اُمیدوار کو نقصان پہنچ سکتا تھا۔

کوہن نے اس بات کو تسلیم کیا کہ اُنہوں نے ایک بار کانگریس میں جھوٹ بولا تھا اور کانگریس میں ٹرمپ کے ایک اہلکار نے اُن کے خلاف غلط مہم چلاتے ہوئے اُنہیں بے عزت کرنے کی کوشش کی تھی۔

کانگریس مین میٹ گائیٹز نے ایک ٹویٹ میں کہا تھا کہ کوہن کی نجی زندگی کے بارے میں مشکوک باتیں موجود ہیں۔

اُدھر ایوان نمائندگان کی سپیکر نینسی پلوسی نے بھی ایک ٹویٹ میں ایوان پر زور دیا ہے کہ وہ سوشل میڈیا پر تبصرے سوچ سمجھ کر کریں۔ اُنہوں نے ہاؤس کی اخلاقیات سے متعلق کمیٹی سے کہا ہے کہ وہ ایسے بیانات کی نگرانی کرے۔

کوہن ایوان کے نمائندوں کے رو برو اپنی شہادت جمعرات کے روز مکمل کر لیں گے۔ اُن کو صدر ٹرمپ کی انتخابی مہم کے دوران مہم کے فنڈز کے ناجائز استعمال اور صدر ٹرمپ سے تعلق رکھنے والی دو خواتین کو رقوم کی ادائیگی کے الزامات کو تسلیم کرنے پر تین ماہ قید کی سزا سنائی گئی تھی جس پر عملدرآمد مئی سے ہو گا۔ وہ اُس وقت تک آزاد رہیں گے۔

اُنہوں نے گزشتہ دسمبر میں بھی یہ اقبال جرم کیا تھا کہ اُنہوں نے ٹرمپ آرگنائزیشن کی طرف سے 2016 کی صدارتی مہم کے دوران ماسکو میں ٹرمپ ٹاور تعمیر کرنے سے متعلق سمجھوتے کی کوششوں کے بارے میں کانگریس میں جھوٹ بولا تھا۔ وہ اپنی شہادت میں کل اس بات کی بھی تصدیق کریں گے کہ صدر ٹرمپ نے اپنے معاونین کو ہدایت کی تھی کہ وہ ماسکو میں ٹرمپ ٹاور کی تعمیر کے بارے میں بات چیت کو آگے بڑھائیں، حالانکہ اس سے قبل اُنہوں نے یہ بیان دیا تھا کہ روس میں اُن کے کوئی کاروباری مفادات نہیں ہیں۔

سرکاری گواہ بننے کے سمجھوتے کے ایک حصے کے طور پر کوہن نیو یارک کے وفاقی تفتیشی اہلکاروں سے تعاون کر رہے ہیں جو صدر ٹرمپ کے کاروباری مفادات اور اُن کی صدارتی افتتاحی کمیٹی کو دئے گئے لاکھوں ڈالر کے عطیات سے متعلق تفتیش کر رہے ہیں۔

فیس بک فورم

XS
SM
MD
LG