رسائی کے لنکس

بالی وڈ فنکاروں کا ہیلتھ ورکرز کی مدد کے لیے ورچوئل شو


اتوار کے روز بالی ووڈ کے دو بڑے فلم ڈائریکٹروں نے کرونا وائرس کے خلاف جنگ میں مصروف ہیلتھ ورکز کے لیے فنڈ اکھٹے کرنے ایک جدید انداز اپنایا۔ اس چیرٹی شو کا نام تھا، 'آئی فار انڈیا'، جسے فیس بک پر لائیو دیکھانے کا انتظام بھی کیا گیا ہے۔

بھارتی ہدایت کار کرن جوہر اور زویا اختر نے کرونا وائرس کے خلاف نبرد آزما ہیلتھ ورکرز کے لیے یہ شو کیا، جس میں فلمی صنعت کے نامور فنکاروں نے شرکت کی۔ شو کا مقصد ہیلتھ ورکز کے لیے فندز جمع کرنا تھا۔

اس ورچوئل شو میں بالی وڈ کے ساتھ ساتھ دنیا کے کئی اہم فنکاروں نے حصہ لیا۔ یہ شو فیس بک اپنی لائیو سٹریم پر دنیا بھر کے لیے پیش کر رہا ہے۔

منتظمین کا کہنا ہے کہ اس شو سے اکھٹی ہونے والی رقم بھارت کے ریلیف فنڈ میں دی جائے گی، جسے ہیلتھ کیر ورکرز کے لیے حفاظتی کٹس، غیر ملکی مزدوروں کو خوراک، راشن اور نقد رقم فراہم کی جائے گی۔

یہ ورچوئل کنسرٹ ایک ایسے موقع پر ہوا ہے جب بھارت میں کرونا وائرس کے پھیلاؤ میں اضافہ جاری ہے۔ اتوار کی سہ پہر تک ملک میں مصدقہ مریضوں کی تعداد ساڑھے 42 ہزار اور ہلاکتیں تقریباً 1400 کے قریب تھیں۔ بھارت میں لاک ڈاون کی مدت میں بھی توسیع کر دی گئی ہے۔

فیس بک فورم

XS
SM
MD
LG