رسائی کے لنکس

logo-print

کرونا وائرس کی مریضہ کے دونوں پھیپھڑوں کا ٹرانسپلانٹ


امریکہ میں ایک ایسی خاتون کا ٹرانسپلانٹ کیا گیا ہے جس کے دونوں پھیپھڑے کرونا وائرس کی وجہ سے ناکارہ ہو گئے تھے۔ اس وبا کے بعد امریکہ میں یہ اپنی نوعیت کا پہلا آپریشن ہے۔

ہسپانوی نسل سے تعلق رکھنے والی خاتون کی عمر 30 سال سے کم ہے اور انھیں کرونا وائرس میں مبتلا ہونے سے پہلے کوئی اور بیماری لاحق نہیں تھی۔ شکاگو کے نارتھ ویسٹرن میموریل اسپتال میں اس کا آپریشن دس گھنٹے جاری رہا۔

نیویارک ٹائمز کے مطابق آپریشن کرنے والے ڈاکٹر انکیت بھارت نے ایک انٹرویو میں کہا کہ آپریشن عام ٹرانسپلانٹس سے زیادہ مشکل اور کئی گھنٹے طویل تھا کیونکہ کوویڈ 19 نے مریضہ کے پھیپھڑے تباہ کر دیے تھے اور وہ دوسرے اعضا کے ٹشوز سے چپک گئے تھے۔

انھوں نے بتایا کہ آپریشن کامیاب رہا اور اب خاتون ہوش میں آ چکی ہیں، مسکرا رہی ہیں اور انھوں نے اپنی اہلخانہ کے ساتھ ویڈیو کال پر بات بھی کی ہے۔

ڈاکٹر بھارت نے بتایا کہ آپریشن کی کامیابی اور ٹرانسپلانٹ کیے گئے پھیپھڑے صحت مند ہونے کے باوجود خاتون کو مکمل طور پر شفایاب ہونے میں کافی وقت لگے گا۔ وہ کچھ دن وینٹی لیٹر پر بھی رہیں گی کیونکہ کوویڈ 19 نے ان کے سینے کے پٹھوں کو اتنا کمزور کر دیا ہے کہ وہ خود سے سانس نہیں لے سکتیں۔ انھیں دوبارہ قوت حاصل کرنے کے لیے کچھ وقت چاہیے۔

انھوں نے کہا کہ مریضہ کی جان بچانے کا واحد طریقہ ٹرانسپلانٹ ہی تھا۔ وہ چاہتے ہیں کہ دوسرے ٹرانسپلانٹ مراکز تک یہ خبر پہنچے تاکہ کرونا وائرس کے شدید بیمار مریضوں کی جان بچائی جا سکے۔ کچھ مراکز انھیں کال کر کے اس بارے میں دریافت کر بھی رہے ہیں بلکہ چند اسپتال چاہتے ہیں کہ ان کے مریضوں کا ٹرانسپلانٹ نارتھ ویسٹرن میموریل اسپتال میں کیا جائے۔

ڈاکٹر بھارت نے کہا کہ وہ یہ بات واضح کرنا چاہتے ہیں کہ ہر مریض کا ٹرانسپلانٹ نہیں کیا جا سکتا۔ صرف ایسے مریضوں کی بات کی جا رہی ہے جو نسبتاً نوجوان اور متحرک ہوں اور انھیں دوسری سنگین بیماریاں نہ ہوں اور جن کے پھیپھڑے اس قدر خراب ہو چکے ہوں کہ انھیں وینٹی لیٹر سے ہٹانا ممکن نہ ہو۔

انھوں نے کہا کہ ڈاکٹرز ان مریضوں کا خاص طور پر معائنہ کر رہے ہیں جو کرونا وائرس کی وجہ سے وینٹی لیٹرز تک پہنچے لیکن زندہ بچ گئے۔ ڈاکٹرز جاننا چاہتے ہیں کہ کیا ایسے لوگ مکمل طور پر صحت یاب ہو جائیں گے یا بعد میں ان کے پھیپھڑوں کا ٹرانسپلانٹ کرنا پڑے گا۔

فیس بک فورم

XS
SM
MD
LG