رسائی کے لنکس

logo-print

ہلری کلنٹن کا وزیراعظم گیلانی سے ٹیلی فون پر رابطہ


امریکی وزیرخارجہ ہلری کلنٹن جلد پاکستان کا دورہ کریں گی

امریکی وزیر خارجہ ہلری کلنٹن نے پیر کو وزیراعظم یوسف رضا گیلانی سے ٹیلی فون پر رابطہ کر کے دوطرفہ تعلقات بالخصوص دو مئی کو ایبٹ آباد میں القاعدہ کے رہنماء اسامہ بن لادن کے خلاف امریکی فورسز کے آپریشن کے بعد پیدا ہونے والی صورت حال پر تفصیلی گفتگو کی۔

سرکاری بیان کے مطابق ہلری کلنٹن نے عین اُس وقت ٹیلی فون کیا جب ایوان صدر میں صدر آصف علی زرداری ، وزیراعظم گیلانی اور فوج کے سربراہ جنرل اشفاق پرویز کیانی کی امریکی سینیٹر جان کیری سے ملاقات جاری تھی۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ 20منٹ کی گفتگو میں وزیراعظم گیلانی نے اپنی حکومت کی طرف سے دہشت گردی کے خلاف جنگ جاری رکھنے کے عزم کو دہراتے ہوئے تجویز کیا کہ اس لعنت سے نمٹنے کے لیے مشترکہ حکمت عملی اور طریقہ کار وضع کرنا چاہیئے تاکہ پاکستانی عوام کو بتایا جاسکے کہ پاکستان اور امریکہ مشترکہ دشمن کے خلاف نبرد آزما ہیں ۔

وزیراعظم گیلانی نے کہا کہ ایبٹ آبادمیں امریکی فورسز کی خفیہ کارروائی دونوں ملکوں کے درمیان عدم اعتماد میں اضافے کا سبب بنی ۔ ُنھوں نے واضح کیا کہ عوامی سطح پر اعتماد کی بحالی اور دوطرفہ تعلقات میں بہتری کے لیے اعتمادسازی کی ضرورت ہے ۔

بیان کے مطابق امریکی وزیرخارجہ نے وزیراعظم گیلانی کو بتایا کہ پاکستان اور افغانستان کے لیے امریکہ کے خصوصی ایلچی مارک گراسمین اور انٹیلی جنس ادارے سی آئی اے کے ڈپٹی ڈائریکٹر پاکستان کا دورہ کر یں گے ۔

سینیٹر جان کیری نے اسلام آباد میں نیوز کانفرنس سے خطاب میں کہا ہے کہ امریکی وزیرخارجہ ہلری کلنٹن جلد پاکستان کا دورہ کریں گی، لیکن اس سے قبل دو اعلیٰ امریکی عہدیدار اسلام آبا د آکر اُن معاملات پر پیش رفت کا جائزہ لیں گے جن پر سینیٹر کیری اور پاکستان کی سول و فوجی قیادت نے اتفاق کیا ہے۔

XS
SM
MD
LG