رسائی کے لنکس

logo-print

جنرل پیٹریاس کی تعیناتی کا خیر مقدم


جنرل پیٹریاس کی تعیناتی کا خیر مقدم

پاکستانی فوج کے سربراہ جنرل اشفاق پرویز کیانی نے افغانستان میں تعینات غیر ملکی افواج کے نئے سربراہ جنرل ڈیوڈ پیٹریاس کی تعیناتی کو خوش آئندہ قرارد یتے ہوئے کہا ہے کہ مشکل اور دشوارحالات میں کام کرنے کا تجربہ اور مہارت رکھنے والے امریکی جنرل کو افغانستان میں اپنی نئی ذمہ داریاں نبھانے میں مدد ملے گی۔

بدھ کو کوئٹہ میں کمانڈ اینڈ سٹاف کالج میں فوجی افسران سے خطاب میں جنرل کیا نی نے کہا کہ وہ جنرل ڈیوڈ پیٹریاس کو گذشتہ دو سال سے زائد عرصے سے جانتے ہیں اور امریکی جنرل کو ناصر ف پاکستانی موقف کا پوری طرح ادارک ہے بلکہ وہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کی قربانیوں کے بھی معترف ہیں۔ امریکی صدر اوباما نے جنرل مک کرسٹل کی جگہ حال ہی جنر ل ڈیوڈ پیٹریاس کو افغانستان میں فوج کا سربراہ مقرر کیا ہے۔

فوج کی طرف سے جاری ہونے والے سرکاری بیان کے مطابق جنرل اشفاق پرویز کیانی نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں شامل تمام فریقین سے کہا ہے کہ وہ مشترکہ اہداف کے حصول کے لیے اپنی کوششوں میں ہم آہنگی پیدا کریں۔ اُنھوں نے زوردیا کہ ایسی سیاسی حکمت عملی اور مقاصد کے حصول کو اولیت دی جائے جو مسئلے کے نوعیت کی خود تشریح کرے اور اس حکمت عملی اور دائرکار ہ کو افغانستان کی حمایت حاصل ہونا ضروری ہے۔

فوج کے سربراہ نے اس توقع کا اظہار بھی کیا کہ سوات کی طرح جنوبی وزیرستان کے عوام بھی علاقے میں قیام امن اور استحکام کی کوششوں میں اپنا فیصلہ کن اور مثبت کردار ادا کریں گے۔

XS
SM
MD
LG