رسائی کے لنکس

logo-print

بالاکوٹ میں کوئی پاکستانی شہری یا فوجی ہلاک نہیں ہوا: سشما سوراج


بھارت کی وزیر اطلاعات سشما سوراج (فائل فوٹو)

بھارت کی وزیر خارجہ سشما سوراج نے کہا ہے کہ بھارتی فضائیہ کے آپریشن بالاکوٹ میں نہ تو کوئی پاکستانی سویلین ہلاک ہوا اور نہ ہی کوئی پاکستانی فوجی۔ انہوں نے یہ بات احمد آباد میں بی جے پی کی خاتون کارکنوں سے خطاب کے دوران کہی۔

انھوں نے کہا کہ فضائیہ کو کارروائی کے لیے کھلی چھوٹ دی گئی تھی۔ لیکن دو ہدایات بھی دی گئیں تھیں۔ ایک یہ کہ ایک بھی پاکستانی شہری ہلاک نہیں ہونا چاہیے، پاکستانی فوج کو کوئی خراش نہیں آنی چاہیے اور دوسری یہ کہ آپ کا ہدف جیش محمد کے وہ دہشت گرد ہیں جنھوں نے پلوامہ حملے کی ذمے داری لی ہے۔ سیدھے جاؤ، ان کے تربیتی کیمپ کو تباہ کر کے آؤ۔ انھوں نے پوری ذمہ داری سے کام کیا۔ ایک بھی پاکستانی سویلین ہلاک نہیں ہوا اور ایک بھی فوجی کو نقصان نہیں پہنچا۔

خیال رہے کہ اس کارروائی کے بعد بھارت کے خارجہ سیکرٹری نے ایک نیوز بریفنگ میں کہا تھا کہ بڑی تعداد میں دہشت گرد، ان کے کمانڈر اور تربیت کار مارے گئے ہیں اور جیش محمد کا کیمپ تباہ کر دیا گیا ہے۔

بی جے پی کے صدر امت شاہ نے ڈھائی سو اور یو پی کے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے چار سو دہشت گردوں کی ہلاکت کا دعویٰ کیا۔ جب کہ حزب اختلاف کے رہنماؤں نے ہلاکتوں کے ثبوت مانگے۔

حکومت اور بی جے پی کی جانب سے ثبوت مانگنے والوں کو غدار، ملک دشمن اور پاکستان کا حامی قرار دیا گیا۔

کانگریس کے قومی ترجمان م۔ افضل نے وائس آف امریکہ سے بات کرتے ہوئے کہا کہ امت شاہ نے ڈھائی سو دہشت گردوں کی ہلاکت کا دعویٰ کیا تھا۔ لیکن اب سشما سوراج نے ان کے بیان کی تردید کر دی ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ بی جے پی اس معاملے کو ہوا دے کر الیکشن میں فائدہ اٹھانا چاہتی تھی۔ لیکن اس سے انہیں کوئی فائدہ نہیں مل رہا ہے۔

انھوں نے مزید کہا کہ اس سے ایک بات یہ بھی ثابت ہوتی ہے کہ سفارت کاری میں ہمیشہ ایسی باتیں کہی جاتی ہیں جو وزن دار ہوں اور سچائی پر مبنی ہوں۔

تاہم م۔ افضل نے یہ بھی کہا کہ سشما سوراج کے بیان کا یہ مطلب بھی نہیں ہے کہ اگر اس ایک واقعہ میں ایسا ہوا ہے تو پاکستان ہر معاملے میں درست ہی بولتا ہو۔

آئی ایس پی آر کے ڈائریکٹر جنرل آصف غفور نے سشما سوراج کے بیان کے بعد ٹویٹ کر کے کہا کہ یہ بیان اس معاملے میں پاکستان کے موقف کی توثیق کرتا ہے اور اس سے بھارت کے جھوٹے دعوے کا انکشاف ہوتا ہے۔

​انھوں نے یہ امید ظاہر کی کہ 2016 کے سرجیکل اسٹرائیک کے بھارت کے جھوٹے دعوے، پاکستانی فضائیہ کی جانب سے بھارت کے دو جیٹ طیارے مار گرانے اور پاکستان کا ایک ایف 16 طیارہ گرانے کی بھارت کے جھوٹے دعوے کی سچائی بھی سامنے آئے گی۔

پاکستان نے بالاکوٹ کارروائی کے بعد بھارت کے دعوے کی تردید کی تھی اور کہا تھا کہ پاکستانی فضائیہ کی جوابی کارروائی سے مجبور ہو کر بھارتی طیارے ایک ویران علاقے میں اپنے بم گرا کر عجلت میں واپس چلے گئے تھے۔

فیس بک فورم

XS
SM
MD
LG