رسائی کے لنکس

logo-print

دپیکا اور رنویر سنگھ کی شادی 14 اور 15 نومبر کو ہوگی


بالی ووڈ میں دپیکا پڈکون اور رنویر سنگھ کی شادی کی شہنائیاں بجنے کو تیار ہیں ۔ اتوار کے دن دپیکا نے اپنے ٹوئیٹر اکاؤنٹ کے ذریعے نہ صرف شادی کی تاریخ اپنے پرستاروں سے شیئر کردی بلکہ وہ اپنا شادی کارڈ بھی ’منظر عام ‘پر لے آئی ہیں۔

دو زبانوں ، انگریزی اور ہندی میں چھپوائے گئے کارڈ پر دو فلمی ستاروں کے ملن کی تاریخ 14 اور 15 نومبردرج ہے ۔شادی اٹلی میں ہوگی۔ اس حوالے سے پہلے ہی اطلاعات آچکی تھیں۔

دپیکا اور رنویر سنگھ کے انگنت فینز کو انتظار تھا کہ وہ شادی کے موقع پر اپنے چاہنے والوں کو کوئی نہ کوئی پیغام ضرور دیں گی لیکن ایسا نہیں ہوا۔ کارڈ کے ساتھ کوئی پیغام درج نہیں ۔

دونوں ستاروں کی شادی کے حوالے سے بالی ووڈ میں مہینوں سے بحث چھڑی ہوئی تھی۔

شادی سے متعلق انگنت پیشگوئیاں بھی کی گئی تھیں جبکہ خوش گپیوں اور افواہوں کا بھی بازار گرم تھا۔ کوئی کچھ کہتا تھا کوئی کچھ ۔۔مگر اب لگتا ہے کہ شادی کی تاریخ کے اعلان کے بعد ان پیشگوئیوں اور افواہوں کا سلسلہ تھم جائے گا۔

شادی سے متعلق مختلف ذرائع سے ملنے والی اطلاعات میں بتایا جارہا ہے کہ شادی کی تقریب اٹلی کے نہایت خوبصورت مقام ’لیک کومو‘میں ہوگی لیکن شادی میں صرف 30مہمانوں کو ہی مدعو کیا گیا ہے جن میں دونوں کی فیملیز اور قریبی دوست شامل ہیں۔

XS
SM
MD
LG