رسائی کے لنکس

logo-print

ایشوریہ رائے میں بھی کرونا وائرس کی تصدیق، اسپتال داخل


ایشوریہ رائے اپنے شوہر ابھیشک اور بیٹی کے ساتھ۔

بالی وڈ کی معروف فلم اسٹار ایشوریہ رائے بچن کرونا وائرس میں مبتلا ہو گئی ہیں اور ان کا ٹیسٹ پازیٹو آنے کے بعد انہیں اسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔

ایشوریہ رائے کی ایک اور وجہ شہرت یہ ہے کہ وہ حسینہ عالم بھی رہ چکی ہیں۔ ان کا شمار بالی وڈ کی سب سے معروف اداکاروں میں کیا جاتا ہے۔ ان کی کئی فلمیں ریکارڈ بزنس کر چکی ہیں۔

ایشوریہ رائے سے قبل ان کے شوہر ابھیشک اور ان کے سسر امیتابھ بچن میں بھی کرونا وائرس کی تصدیق ہوئی تھی، جس پر ان دونوں کو ہفتے کے روز علاج کے لیے اسپتال داخل کرا دیا گیا تھا۔ ان دونوں کا شمار بالی وڈ کے چوٹی کے اداکاروں میں کیا جاتا ہے۔

ایشوریہ رائے کو علاج کے لیے ممبئی کے ناناوتی اسپتال لایا گیا ہے۔ ان کی بیٹی ارادھیا بھی اپنی ماں کے ساتھ اسپتال میں ہیں۔

امیتابھ بچن کی عمر 77 سال ہے۔ اداکاری میں ان کا طویل کیریئر ہے اور فن کی دنیا میں اپنی عالمی پہچان رکھتے ہیں۔ انہوں نے گزشتہ اتوار اپنی ایک ٹوئٹ میں بتایا تھا کہ کرونا وائرس کا پازیٹو رزلٹ آنے کے بعد اب اسپتال میں ان کا علاج جاری ہے۔

امیتابھ کے بعد ان کے بیٹے ابھیشک نے ٹوئٹ کیا کہ ان کا کرونا ٹیسٹ بھی پازیٹو آ گیا ہے۔ ابھیشک بھی ایک معروف اداکار ہیں۔ ان کی عمر 46 سال ہے۔ ان کی بیٹی ارادھیا کی عمر آٹھ سال ہے۔

بچن فیملی کی ایک اور مشہور شخصیت جیا بچن ہیں۔ وہ امیتابھ بچن کی شریک حیات اور اپنے دور کی معروف فلم سٹار ہیں۔ ان کا کرونا ٹیسٹ نیگیٹو آیا تھا۔

اسپتال میں داخل کیے جانے سے قبل اب تک ایشوریہ رائے اور ارادھیا گھر پر قرنطینہ میں تھیں۔

امیتابھ فیملی کو بھارت میں بڑی قدر کی نگاہ سے دیکھا جاتا ہے۔ اس خبر سے ان کے پرستاروں کو بڑا دھچکا لگا ہے اور وہ ان کی صحت یابی کے لیے دعائیں کر رہے ہیں۔

بھارت کرونا وائرس سے دنیا بھر میں تیسرا سب سے زیادہ متاثرہ ملک ہے۔ اس وقت وہاں متاثرین کی مجموعی تعداد 10 لاکھ سے زیادہ ہے اور حالیہ دنوں میں وہاں ہرروز 30 ہزار کے لگ بھگ نئے مریض رپورٹ ہو رہے ہیں۔ جمعے کے روز وہاں 24 گھنٹوں کے دوران 35 ہزار سے زیادہ کیسز رپورٹ ہوئے تھے۔

فیس بک فورم

XS
SM
MD
LG