رسائی کے لنکس

logo-print

لائیو بلاگ کرونا وائرس: پاکستان میں جون 2020 کے بعد ریکارڈ اموات، بھارت میں کیسز کا نیا ریکارڈ

آخری بار اپڈیٹ کیا گیا اپریل 14, 2021

یوگی ادتیہ ناتھ کا کرونا ٹیسٹ مثبت

بھارت کی ریاست اترپردیش کے وزیرِ اعلیٰ یوگی ادتیہ ناتھ کا کرونا ٹیسٹ مثبت آیا ہے۔

ہندی زبان میں اپنے ایک ٹوئٹ ٘یں یوگی ادتیہ ناتھ نے کہا کہ کرونا وائرس کی ابتدائی علامات ظاہر ہونے پر انہوں نے کرونا ٹیسٹ کرایا جس کی رپورٹ مثبت آئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ وہ خود کو آئسولیٹ کر چکے ہیں اور ڈاکٹروں کے مشورے پر عمل کر رہے ہیں۔

13:46

کرونا کے علاج میں مددگار ڈرون

برطانیہ کے برعکس اسکاٹ لینڈ کے دور دراز علاقوں میں رہنے والے لوگ الگ تھلگ جزائر کی وجہ سے کرونا وائرس سے کافی حد تک محفوظ ہیں۔ لیکن جزائر کے درمیان فاصلے طبی سہولتوں تک رسائی اور کرونا کی تشخیص کے کام کی راہ میں رکاوٹ بھی ہیں جس کا حل لوگوں نے اُڑتے ڈرونز میں تلاش کیا ہے۔ تفصیل اس رپورٹ میں۔

کرونا کے علاج میں مددگار ڈرون
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:28 0:00

12:49

بھارت میں ریکارڈ کیسز رپورٹ

فائل فوٹو
فائل فوٹو

بھارت میں گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران کرونا وائرس کے ایک لاکھ 84 ہزار 372 کیسز سامنے آئے ہیں۔ ایک روز کے دوران کیسز کی یہ ریکارڈ تعداد ہے۔

بھارت میں کرونا کی دوسری لہر کی شدت میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے اور گزشتہ دو ہفتوں کے دوران کیسز اور اموات کی تعداد میں تیزی دیکھی جا رہی ہے۔

وزارتِ صحت کی جانب سے جاری اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران کرونا کے شکار مزید ایک ہزار 27 مریض دم توڑ گئے ہیں جس کے بعد اموات کی کل تعداد ایک لاکھ 72 ہزار 85 تک پہنچ گئی ہے۔

بھارت میں اکتوبر 2020 کے بعد ریکارڈ اموات رپورٹ ہوئی ہیں۔

12:31

امریکہ: وبا کے دوران خوراک کے ضیاع کی روک تھام کے نئے طریقے

امریکہ کے محکمۂ زراعت کے مطابق ہر سال ملک میں خوراک کا تقریباً 30 سے 40 فی صد حصہ ضائع ہو جاتا ہے۔ کرونا وائرس کی وبا کے دوران امريکہ ميں بھوک میں کمی اور خوراک کے ضیاع کی روک تھام کے لیے کچھ نئے طریقے اپنائے گئے ہیں۔ تفصیلات دیکھیے اس رپورٹ میں۔

کرونا بحران: خوراک کی طلب اور ضیاع میں اضافہ
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:41 0:00

10:50

پاکستان میں جون 2020 کے بعد ریکارڈ اموات

فائل فوٹو
فائل فوٹو

پاکستان میں گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران کرونا وائرس کے شکار 135 مریض دم توڑ گئے ہیں۔ اموات کی یہ تعداد 25 جون 2020 کے بعد رپورٹ ہونے والی سب سے زیادہ تعداد ہے۔

پاکستان میں عالمی وبا سے اب تک 15 ہزار 754 افراد ہلاک ہو چکے ہیں جب کہ چار ہزار 216 مریضوں کی حالت تشویش ناک بتائی جاتی ہے۔

سرکاری اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ چوبیس گھنٹوں میں ملک بھر میں مزید 4681 نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں جس کے بعد کیسز کی مجموعی تعداد سات لاکھ 34 ہزار 423 تک پہنچ گئی ہے۔

حکام کے مطابق ایک روز کے دوران مثبت کیسز کی شرح نو اعشاریہ سات تین رہی جب کہ ملک بھر میں اب بھی 76 ہزار سے زیادہ ہے۔

10:39

بھارت میں کرونا کیسز میں اضافے کی وجہ کیا ہے؟

بھارت میں کرونا کیسز کی تعداد ایک کروڑ 35 لاکھ سے زائد ہو چکی ہے۔ کرونا کی دوسری لہر کے دوران ملک میں کیسز کے نئے ریکارڈز بن رہے ہیں۔ ایسے میں جب بھارت کرونا ویکسین بنانے والا سب سے بڑا ملک ہے، یہ فکر بڑھ رہی ہے کہ کہیں کرونا وبا کا بڑھتا ہوا بحران ویکسین کی سپلائی کو متاثر نہ کرے۔

بھارت میں کرونا کیسز میں اضافے کی وجہ کیا ہے؟
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:59 0:00

19:33 13.4.2021

امریکہ میں جانسن اینڈ جانسن کی ویکسین کا استعمال فوری روکنے کی تجویز

امریکہ میں صحت کے وفاقی حکام نے تجویز دی ہے کہ جانسن اینڈ جانسن کی کرونا ویکسین کا استعمال فوری طور پر روک دینا چاہیے۔

صحت کے حکام کی جانب سے یہ تجویز اس ویکسین کے استعمال کے بعد خون میں لوتھڑے بننے کی چند مبینہ شکایات سامنے آنے کے بعد سامنے آئی ہے۔

امریکہ کے سینٹرز فار ڈیزیز کنٹرول اینڈ پروینشن اور فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن کے مشترکہ بیان میں کہا گیا ہے کہ یہ دونوں ادارے ان چھ معاملات کی تحقیق میں مصروف ہیں جن میں 18 سے 48 سال کی خواتین کو ویکسین لگانے کے چھ سے 13 دن کے بعد خون میں لوتھڑے بننے کی شکایات سامنے آئی تھیں۔

اخبار ’نیو یارک ٹائمز‘ کی رپورٹ کے مطابق ایک خاتون کا انتقال ہو چکا ہے جب کہ ایک اور خاتون تشویش ناک حالت میں اسپتال میں زیرِ علاج ہے۔

جانسن اینڈ جانسن دوسری ویکسین ہے جس کی وجہ سے خون میں لوتھڑے بننے کے مبینہ واقعات سامنے آئے ہیں۔ قبل ازیں یورپ میں ’ایسٹرا زینیکا‘ کے حوالے سے ایسی شکایات سامنے آئی تھیں۔

19:23 13.4.2021

بھارت میں کنبھ میلہ، سماجی دوری کے قواعد و ضوابط نظر انداز

بھارت میں ہندو عقیدت مند ہزاروں کی تعداد میں خصوصی عبادات کے لیے دریائے گنگا کے کنارے جمع ہوئے۔ ان میں سے بیشتر نے سماجی دوری کے قواعد و ضوابط کو ایک ایسے وقت میں نظر انداز کیا جب بھارت میں کرونا وائرس تیزی سے پھیل رہا ہے۔

کنبھ میلے کے نام سے معروف یہ تہوار ہندوؤں کے لیے مقدس زیارتوں میں سے ایک ہے جس میں لوگ دریا میں نہاتے ہیں۔

بھارت میں رواں برس یہ تہوار وبا کے دوران ایسے وقت میں سامنے آیا ہے جب اسپتالوں میں مریضوں کی بڑی تعداد موجود ہے۔ حکمران جماعت کے ناقدین کا کہنا ہے کہ اس تہوار کی اجازت اس لیے دی گئی تھی کیوں کہ حکمران جماعت اپنے کلیدی حامیوں کو ناراض نہیں کرنا چاہتی۔

ماہرین صحت نے اس تہوار کو منسوخ کرنے کی اپیل کی تھی لیکن حکومت نے یہ کہتے ہوئے تہوار منانے کی اجازت دی کہ حفاظتی قوانین پر عمل کیا جائے گا۔

ہردوار میں حکام نے بتایا کہ تہوار کے دورانیے کو گذشتہ برسوں سے کم کیا گیا ہے لیکن سماجی دوری کے قواعد و ضوابط کو نافذ کرنا انتہائی مشکل ہے۔ اس تہوار میں شرکت کرنے والوں کے لیے کرونا وائرس کا ٹیسٹ کرانا لازمی ہے۔

15:41 13.4.2021

یورپ میں کرونا وائرس سے اموات کی تعداد 10 لاکھ سے متجاوز

یورپی ممالک میں کرونا وائرس سے اموات کی تعداد 10 لاکھ سے تجاوز کر گئی ہے۔

خبر رساں ادارے ’اے ایف پی‘ کے مطابق یورپ کے 50 سے زائد ممالک اور خطوں میں وبا کے باعث پیر کو اموات کی تعداد 10 لاکھ 288 تک پہنچ گئی۔

واضح رہے کہ وبا سے دنیا بھر میں لگ بھگ 30 لاکھ افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔ جب کہ سب سے زیادہ پانچ لاکھ 62 ہزار 533 اموات امریکہ میں ہوئی ہیں۔

14:47 13.4.2021

پاکستان میں اپریل میں 56 ہزار سے زائد کیسز سامنے آئے

پاکستان میں کرونا وائرس کے زیرِ علاج افراد کی تعداد 76 ہزار سے تجاوز کر گئی ہے۔

سرکاری اعداد و شمار کے مطابق ملک بھر میں رواں ماہ 56 ہزار 989 افراد وبا سے متاثر ہوئے ہیں۔ جب کہ 76 ہزار افراد زیرِ علاج ہیں جن میں سے چار ہزار 198 افراد انتہائی نگہداشت میں ہیں۔

اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں میں پاکستان میں وبا سے مزید 118 افراد ہلاک ہوئے ہیں جس کے بعد اموات کی مجموعی تعداد 15 ہزار 619 ہو گئی ہے۔

14:38 13.4.2021
مزید
Previous slide
Next slide

XS
SM
MD
LG